Aantal reviews 12

Hoe zijn uw ervaringen met Brabants Dagblad Bezorgservice?

Geef hier een cijfer

Bezorgklachten van Brabants Dagblad melden?

Heeft u uw krant bijvoorbeeld vandaag of gisteren niet ontvangen? Bel dan naar Brabants Dagblad voor bezorgklachten. Op deze pagina vindt u snel het juiste klantenservice telefoonnummer met alle opties van het keuzemenu. Een handige hulp bij het bellen met de klantenservice. Zo heeft u sneller contact met de juiste medewerker.

Het telefonisch keuzemenu

Hieronder de welkomstboodschap van de Bezorgklachtenlijn gevolgd door een aantal opties. Kies de optie die het beste past bij het onderwerp waarvoor u belt:

"Welkom bij de bezorgservice van Brabants Dagblad. Onze excuses dat de bezorging van uw krant momenteel niet naar wens verloopt."

  • Toets 1

    Is uw krant niet bezorgd of het u de verkeerde krant ontvangen

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 2

    Is uw krant beschadigd of incompleet

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 3

    Is uw krant te laat bezorgd

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 9

    Wilt u meer uitleg over de klachtkeuzes in dit keuzemenu

    “Wij vragen u door middel van de cijfertoetsen op uw telefoon aan te geven wat voor type klacht u heeft. Op basis van uw keuze wordt u klacht geregistreerd en bekeken welke oplossing wij u kunnen bieden. Indien u op de reguliere bezorgtijd nog geen krant of de verkeerde krant heeft gehad kies dan nu een 1. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze beschadigd of incompleet was kies dan nu een 2. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze niet op tijd is bezorg kies nu een 3.

Hoe het werkt?

Gebruik de toetsen van uw telefoon…
1 2 3 4 5 6 7 8 9 * 0 #

Aantal reviews 12

Hoe zijn uw ervaringen met Brabants Dagblad Bezorgservice?

Geef hier een cijfer
icon-tel-clock Telefonische openingstijden
  • Maandag

    08.00 - 19.00 uur

  • Dinsdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Woensdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Donderdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Vrijdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Zaterdag

    08.00 - 13.00 uur

Waarom Brabants Dagblad Bezorgservice bellen

  1. Direct antwoord op al uw vragen
  2. Telefonisch regelt u al uw zaken het snelst
  3. Doorgaans worden problemen aan de telefoon sneller opgelost
  4. Als u persoonlijk contact prefereert
  5. Voor al uw vragen waar u meteen een antwoord op wilt
  6. In geval van dringende zaken

Contactdetails

  1. Brabants Dagblad Bezorgservice telefoonnummer

    088-0561530 (uw gebruikelijke belkosten)
  2. www.bd.nl

Voor bijvoorbeeld vragen over abonnementen of betalingen belt u met het algemene klantenservice telefoonnummer van het Brabants Dagblad 

Sneller antwoord op uw vraag aan de Bezorgservice

Keuzemenu.info biedt hulp bij het bellen naar klantenservices. Bel naar een klantenservice aan de hand van het door ons uitgeschreven keuzemenu. Het uitgeschreven keuzemenu toont direct welke optie het beste past voor het antwoord op uw vraag.

Contact met de Klantenservice van een andere krant?

Ga hiervoor naar onze overzichtspagina “Kranten“. U vindt hier de belangrijkste contactinformatie van diverse kranten inclusief de telefoonnummers.

Reviews

Hoe zijn uw ervaringen met Brabants Dagblad Bezorgservice klantenservice? Laat hier een review achter

Keuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu
Gemiddelde beoordeling:  
 12 reviews
door: J. HamersKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Krant wordt geregeld veel te laat bezorgd bvb. Nu is het half 9! En is er nog geen krant

door: Willemien van der HeijdenKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Het is vandaag donderdag 11februari 2021. De hele week geen krant in de bus gehad, maandag was Belen during dat hij niet bezorging were, maar waar blijft hij de anders dagen?

door: HurkensKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Elke zaterdag is de krant te laat en vandaag (maandag) was hij er helemaal niet.

Het niet of te laat bezorgen gebeurt de laatste jaren steeds meer.

door: P. De ReijkeKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

We krijgen deze week (het is nu vrijdag 6 september 2019) al voor de vierde keer geen krant (na maandag, woensdag en donderdag; alleen dinsdag was er wel een krant). Bellen naar het klachtnummer leidt alleen maar tot: "excuses voor het ongemak, we geven het door." Opgelost wordt er niets. Inmiddels is wel duidelijk dat de reguliere bezorger is weggevallen (wegens vakantie of anderszins), en dat het niet is gelukt een vervanger te vinden. Of, nog een mogelijkheid: er is wel een vervanger, maar die doet zijn werk niet. In beide gevallen zijn hele straten de dupe, zonder dat er wordt ingegrepen. Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen en een andere krant te nemen (een avondkrant dan; overige ochtendkranten, waaronder de Volkskrant, die ik ook lees, worden ook niet bezorgd). Ik begrijp dat de depothouder verantwoordelijk is, maar die is niet bereikbaar. Wat een onfatsoenlijke manier om je klanten te behandelen !

door: J.v.d.looKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Geen krant ontvangen bij de buren wel en mij overgeslagen

door: G. BrinkmanKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Na een tijdje goed gegaan met de BD bezorging, gaat het nu weer voor de zoveelste keer fout.

De krant wordt nu veel te laat bezorgd, ligt nu pas tussen 09.00 en 10.00 uur in de bus.

Dus weer bellen en mailen naar de krant.

Ik heb het vermoeden dat de BD krant een ontmoedigings beleid voert om toch maar over te gaan op de digitale krant versie.

Het is dat mijn vrouw persé een papieren krant wil lezen s'morgens bij de koffie.

Als het alleen aan mij lag, had ik mijn abonnement al lang opgezegd!

Trouwens, wat vandaag gedrukt staat in de krant, heb ik gisteren als gehoord en gezien op de TV.

door: C.AdriaenssenKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

IK heb vanaf 8 december een abonnement op de krant voor de zaterdag. Het is nu al de tweede keer dat er geen krant bezorgd wordt. De bezorging is slecht. IK wil geen voucher of digitale krant. Ik wil de krant in de bus. Ga mijn abonnement weer stopzetten.

door: G. de BeerKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

De laatste tijd kregen wij laat je krant. Bijna iedere dag na half 8. Nu kwart over 8 krijgen wij nog geen krant!

Toen wij altijd tussen 5.00 en 6.00 uur een krant ontvingen..... NU SLECHT!!!

Wil je een krant op tijd voor ons posten, a.u.b.!

door: rademakersKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Vandaag weer geen krant ontvangen, dit is al meer dan een jaar aan de gang.

Ik ontvang minimaal 1 keer per week geen courant. (maar meestal 2-3 keer per week)



(Ook een groot deel van de wijk ontvangt dan geen B.D. (en ook geen Telegraaf)



Nooit wordt de niet bezorgde krant in mindering gebracht op de factuur.



Waardeloze bezorging -en een waardeloze klachtenlijn. (Er is nooit iemand aan de telefoon te krijgen)



Alles is een groot oplichters zooitje.



Bij deze stop per vandaag ook met betalingen -en het abonnement

door: Ajm van KasterenKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

De bezorging is zeer slecht en bellen heeft ook geen zin want men luistert slecht en van terug betalen is geen sprake!!!!!!!!!

door: Annemiek van GaalKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Deze bezorgklacht is al de zoveelste!!

Na jarenlange prima bezorging hoop ik dat dit opgelost wordt!

door: Nico de GardeKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Vandaag weer geen krant ontvangen, dit is al de hele tijd aan de gang,of te laat, of helemaal niet, een tegoedbon of een voucher wil ik niet,ook de niet bezorgde krant in mindering brengen lukt jullie ook niet, daarvoor heb ik niet gekozen, ik wil een krant op de mat, ik denk er over na om mijn abonnement op te zeggen als de bezorging niet beter wordt, momenteel is dat zwaar k*t.



Nico de Garde

Welke ervaringen heeft u met Brabants Dagblad Bezorgservice klantenservice?

warning Let op! U bezoekt momenteel de website keuzemenu.info. Uw mening komt dan ook niet terecht bij Brabants Dagblad Bezorgservice zelf. Hiervoor dient u rechtstreeks contact met Brabants Dagblad Bezorgservice op te nemen.

  • Mijn reactie wordt geplaatst op deze website (keuzemenu.info)
  • Laat hier niet uw persoonlijke gegevens zoals, telefoonnummer, adres of emailadres achter
  • Mijn reactie wordt niet doorgestuurd naar Brabants Dagblad Bezorgservice klantenservice en wordt ook niet gelezen door Brabants Dagblad Bezorgservice
Verstuur je mening
1
2
3
4
5
Verstuur
     
Annuleer

Ik heb het begrepen en wil graag een reactie plaatsen.

Over keuzemenu.info
Keuzemenu.info is de website waar bezoekers het telefonische keuzemenu van tele- fonische helpdesks kunnen opzoeken. Een klantenservice bellen is niet altijd even prettig. Keuzemenu.info maakt het een stuk makkelijker. Door aan de hand van onze uitgeschreven telefonische keuze- menu’s naar een klantenservice te bellen, wordt u sneller met de juiste persoon doorverbonden.

Auteursrecht
De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Alle teksten en de wijze waarop deze worden getoond, vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom. De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Noch mag enige inhoud worden herplaatst op een andere website. ( Zie ook onder Disclaimer )