Aantal reviews 47

Hoe zijn uw ervaringen met AD Bezorgklachten?

Geef hier een cijfer

AD Bezorgklachten Contact?

Bellen naar het AD voor bezorgklachten?  Hiervoor heeft het AD een speciaal servicenummer in het leven geroepen. Op deze pagina vindt u het AD klachten telefoonnummer met alle opties van het keuzemenu. Een handige hulp bij het bellen naar de klantenservice. Kies de optie die het beste past bij het onderwerp waarvoor u belt. Zo heeft u sneller contact met de juiste medewerker.

Het telefonisch keuzemenu

" Welkom bij de bezorgservice van het AD. Onze excuses dat de bezorging van uw krant momenteel niet naar wens verloopt"

  • Toets 1

    Is uw krant niet bezorgd of het u de verkeerde krant ontvangen

    Computer met spraakherkenning:

    "Spreek de dag of datum van uw bezorgklacht in. U kunt ook 'vandaag' of 'gisteren' zeggen." De computer herhaalt de datum en vraag u of dit klopt. Vervolg: " Spreek nu uw postcode in". Aan de hand van de ingesproken gegevens helpt de computer u verder.

    Belt u binnen de openingstijden en heeft u meerdere meldingen van een niet bezorgde krant binnen in 1 week? Dan krijgt u automatisch een medewerker aan de telefoon om u beter van dienst te zijn.

  • Toets 2

    Is uw krant beschadigd of incompleet

    Computer met spraakherkenning:

    "Spreek de dag of datum van uw bezorgklacht in. U kunt ook 'vandaag' of 'gisteren' zeggen." De computer herhaalt de datum en vraag u of dit klopt. Vervolg: " Spreek nu uw postcode in". Aan de hand van de ingesproken gegevens helpt de computer u verder.

    Belt u binnen de openingstijden en heeft u meerdere meldingen van een niet bezorgde krant binnen in 1 week? Dan krijgt u automatisch een medewerker aan de telefoon om u beter van dienst te zijn.

  • Toets 3

    Is uw krant te laat bezorgd

    Computer met spraakherkenning:

    "Spreek de dag of datum van uw bezorgklacht in. U kunt ook 'vandaag' of 'gisteren' zeggen." De computer herhaalt de datum en vraag u of dit klopt. Vervolg: " Spreek nu uw postcode in". Aan de hand van de ingesproken gegevens helpt de computer u verder.

    Belt u binnen de openingstijden en heeft u meerdere meldingen van een niet bezorgde krant binnen in 1 week? Dan krijgt u automatisch een medewerker aan de telefoon om u beter van dienst te zijn.

  • Toets 9

    Wilt u meer uitleg over de klachtkeuzes in dit keuzemenu

    "Wij vragen u door middel van de cijfertoetsen op uw telefoon aan te geven wat voor type klacht u heeft. Op basis van uw keuze wordt u klacht geregistreerd en bekeken welke oplossing wij u kunnen bieden. Indien u op de reguliere bezorgtijd nog geen krant of de verkeerde krant heeft gehad kies dan nu een 1. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze beschadigd of incompleet was kies dan nu een 2. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze niet op tijd is bezorg kies nu een 3."

Hoe het werkt?

Gebruik de toetsen van uw telefoon…
1 2 3 4 5 6 7 8 9 * 0 #

Aantal reviews 47

Hoe zijn uw ervaringen met AD Bezorgklachten?

Geef hier een cijfer
icon-tel-clock Telefonische openingstijden
  • Maandag

    08.00 - 19.00 uur

  • Dinsdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Woensdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Donderdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Vrijdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Zaterdag

    08.00 - 13.00 uur

AD Contact Telefoonnummer

Waarom AD Bezorgklachten bellen

  1. Direct antwoord op al uw vragen
  2. Telefonisch regelt u al uw zaken het snelst
  3. Doorgaans worden problemen aan de telefoon sneller opgelost
  4. Als u persoonlijk contact prefereert
  5. Voor al uw vragen waar u meteen een antwoord op wilt
  6. In geval van dringende zaken
  7. AD Bezorgklachten telefoonnummer

    088-0505055 (uw gebruikelijke belkosten)
  8. www.ad.nl

Heeft u een andere vraag? Bijvoorbeeld over uw abonnement of betaling? Hiervoor dient u te bellen met het reguliere AD telefoonnummer.

Meer contactmogelijkheden (zoals e-mail, postadres, Facebook, Twitter, Chat, WhatsApp):
Klik hier voor meer contactmogelijkheden AD klantenservice

Contact met de Klantenservice van een andere krant?

Ga hiervoor naar onze overzichtspagina "Kranten". U vindt hier de belangrijkste contactinformatie inclusief de telefoonnummers.

Reviews

Hoe zijn uw ervaringen met AD Bezorgklachten klantenservice? Laat hier een review achter

Keuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu
Gemiddelde beoordeling:  
 47 reviews
door: AnoniemKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

het is vakantie.bezorgtijd heel wisselend en vandaag helemaal niet.
Krijg een bandje aan de telefoon.wat een slechte service en daar betaal je nu voor.
Blij dat wij onze klanten nooit zo behandeld hebben.Tijd om op te zeggen.

door: Marian Pompen SchraleKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Het AD wordt niet of te laat bezorgd

door: TonKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Wat een waardeloze klantenservice, zeer onpersoonlijk

door: SanderKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Krijg laat krant of helemaal niet en na bezorgen hebben ze nog nooit van gehoord en als je beld wordt er sorry gezegd en dan houd het op

door: DirkKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Een dikke 0 , geen krant vandaag

door: LienKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Zeer slecht doordeweeks krant 9 uur. Nu zaterdag 10.30 nog geen krant paar x melding gedaan werkt niet

door: AntjeKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Zeer slechte service al 3 weken krant veel te laat en van AD hoor je niks

door: HeijnisKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Dit is een klote systeem met die computer ik kan mijn klacht niet uiten ik heb liever een mens aan de tel.

door: W. Wever de GrootKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Slechte service van de afdeling die gaat over de klacht "geen krant ontvangen ".
Geen na bezorging en geen antwoord op de vraag : "waarom geen bezorging"
Dus gewoon accepteren ?!

door: JansKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Altijd goede bezorging. Vandaag geen bijlage van F1.

Hoe kom ik daar nu wel aan.

door: JennyKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Meestal goede bezorging. Vandaag geen bijlage gekregen.

Waarom krijg ik geen medewerker te spreken aan de telefoon

door: CorrieKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Vandaag de 8ste dag dat er geen krant is bezorgd!!!!

Wordt ik hiervoor gecompenseerd?

door: CorrieKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Vandaag de 8ste dag dat er geen krant is bezorgd!!!!

Wordt ik hiervoor gecompenseerd?

door: ZenetKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Al week geen krant. Zogenaamd door slecht weer. Andere buurwijk krijgt wel gewoon de krant. Bovendien als er een krant wordt bezorgd steekt ie uit de brievenbus dus zeiknat. Of door vorst bevriezingsproblemen waterleiding gang.

Krijgen ze bij jullie geen last instructies of zo?

Of willen jullie van papieren bezorging krant af? Dan zijn jullie al goed bezig maar ga ik wel naar ander. DPG IS WAARDELOOS. Kan ook niemand aan telefoon krijgen. Slechte communicatie.

door: de GrootKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Wat een slechte bezorging de laatste tijd, vandaag weer geen ad krant ontvangen. niemand tel. te bereiken

En dat voor €424,- per jaar

door: CCM van den BoschKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Vandaag 13 maart geen krant ontvangen, buren wel.

Ik wil de krant alsnog ontvangen.

door: DOAKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Sinds wij in zuid-west Amersfoort wonen komt het AD ergens tussen half tien en tien uur in de bus.

Klagen levert HELEMAAL NIETS op.

Communicatie met de krant is slecht, niemand te bereiken.

Andere bewoners in ons appartementen gebouw hebben hetzelfde probleem.

DE SERVICE IS WAARDELOOS!

door: Ria van HaarenKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Gaat een hele tijd goed Goede bezorger Maar nu een ander en gaat direct fout Krant te laat en nu zaterdag helemaal niet In het verleden ook gehad Toen de krant opgezegd

door: van OostrumKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

De hele week geen krant ontvangen!

Bovendien wordt er een bedrag van mijn rekening afgeboekt, dat niet in overeenstemming is met het door mij bestelde abonnement

door: ElisabethKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Van 1 t/m 4 februari 2021 geen AD ontvangen.

Je kunt alleen via band aangeven ‘gisteren’ of ‘vandaag’ en het lukt me niet een van de medewerkers van de klachtenbezorging te spreken. Slechte communicatie.

door: TomKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Goedemorgen, dit is de derde zaterdag op rij 23-01-2021, dat we geen krant krijgen. Kan je een klacht indienen maar wordt ook niet op gereageerd.

Weet niet wat ik meer moet doen, om toch op zaterdag een krant te krijgen.

Dit is dus het laatst abonnement van het AD.

door: J.A. BovekerkKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Goedemorgen ik heb vanmorgen 7 december weer geen krant ontvangen

dit is weer de 2e keer in anderhalve week. Ik heb wel is eerder mijn abonnement

beëindigd hierdoor.

Ik heb pas weer een abonnement afgesloten en nu begint het weer ik wordt hier

doodziek van.

Hopend dat dit gaat verbeteren anders ga ik weer stoppen .

Julie bezorgservice is heel erg slecht.

door: jjdevastKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

goedemorgen ik heb een klacht over de bezorging van het AD Groene Hart .Sinds enkele weken wordt de krant heel erg slordig in de brievenbus gestopt steekt er ongeveer met een puntje van 1 tot 2 centimeter in.dat is met deze weersomstandig niet leuk want ik wil geen natte krant.

Vr.Gr. jj.de vast

2811GE reeuwijk.

door: Cobie HoogmoedKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Nooit geen last met de bezorging gehad.

Maar 5,6 en 19 oktober geen krant ontvangen.

En dit is niet fijn.

door: A.n.kokKeuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu

Ik heb een proefabonnement van 2 weken , heb nu dinsdag 6 en vandaag 10 oktober geen krant ontvangen

Pagina 1 van 2:
«
 
 
1
2
 
»
 

Welke ervaringen heeft u met AD Bezorgklachten klantenservice?

warning Let op! U bezoekt momenteel de website keuzemenu.info. Uw mening komt dan ook niet terecht bij AD Bezorgklachten zelf. Hiervoor dient u rechtstreeks contact met AD Bezorgklachten op te nemen.

  • Mijn reactie wordt geplaatst op deze website (keuzemenu.info)
  • Laat hier niet uw persoonlijke gegevens zoals, telefoonnummer, adres of emailadres achter
  • Mijn reactie wordt niet doorgestuurd naar AD Bezorgklachten klantenservice en wordt ook niet gelezen door AD Bezorgklachten
Verstuur je mening
1
2
3
4
5
Verstuur
     
Annuleer

Ik heb het begrepen en wil graag een reactie plaatsen.

Over keuzemenu.info
Keuzemenu.info is de website waar bezoekers het telefonische keuzemenu van tele- fonische helpdesks kunnen opzoeken. Een klantenservice bellen is niet altijd even prettig. Keuzemenu.info maakt het een stuk makkelijker. Door aan de hand van onze uitgeschreven telefonische keuze- menu’s naar een klantenservice te bellen, wordt u sneller met de juiste persoon doorverbonden.

Auteursrecht
De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Alle teksten en de wijze waarop deze worden getoond, vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom. De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Noch mag enige inhoud worden herplaatst op een andere website. ( Zie ook onder Disclaimer )