Aantal reviews 21

Hoe zijn uw ervaringen met Het Eindhovens Dagblad?

Geef hier een cijfer

Bezorgklachten van Het Eindhovens Dagblad melden?

Heeft u uw krant bijvoorbeeld vandaag of gisteren niet ontvangen? Bel dan naar Eindhovens Dagblad voor bezorgklachten. Wilt u telefonisch een klacht doorgeven omtrent de bezorging van uw Krant? Hiervoor is een speciaal bezorgservice nummer. Op deze pagina vindt u meteen het juiste klantenservice telefoonnummer voor het melden van een klacht. Bij het bellen krijgt u een keuzemenu te horen. De opties uit dit menu staan hieronder. Zo weet u van tevoren welke optie het beste past bij het antwoord op uw vraag en kunt u direct uw klacht doorgeven. Zo heeft u sneller contact met de juiste medewerker.

icon-tel-clock Telefonische openingstijden
  • Maandag

    08.00 - 19.00 uur

  • Dinsdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Woensdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Donderdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Vrijdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Zaterdag

    08.00 - 13.00 uur

Waarom Het Eindhovens Dagblad bellen?

  1. Direct antwoord op al uw vragen
  2. Telefonisch regelt u al uw zaken het snelst
  3. Doorgaans worden problemen aan de telefoon sneller opgelost
  4. Als u persoonlijk contact prefereert
  5. Voor al uw vragen waar u meteen een antwoord op wilt
  6. In geval van dringende zaken

Contactdetails

  1. Het Eindhovens Dagblad telefoonnummer

  2. www.ed.nl

Het telefonisch keuzemenu

Hieronder de meldtekst, gevolgd door 4 opties.

"Welkom bij de bezorgservice van het ED. Onze excuses dat de bezorging van uw krant momenteel niet naar wens verloopt."

  • Toets 1

    Is uw krant niet bezorgd of het u de verkeerde krant ontvangen

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      gaat uw klacht over een andere datum

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 2

    Is uw krant beschadigd of incompleet

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 2

    gaat uw klacht over gisteren

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 3

    Is uw krant te laat bezorgd

    • 1

      gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 9

    Wilt u meer uitleg over de klachtkeuzes in dit keuzemenu

    "Wij vragen u door middel van de cijfertoetsen op uw telefoon aan te geven wat voor type klacht u heeft. Op basis van uw keuze wordt u klacht geregistreerd en bekeken welke oplossing wij u kunnen bieden. Indien u op de reguliere bezorgtijd nog geen krant of de verkeerde krant heeft gehad kies dan nu een 1. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze beschadigd of incompleet was kies dan nu een 2. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze niet op tijd is bezorg kies nu een 3."

Hoe het werkt?

Gebruik de toetsen van uw telefoon…
1 2 3 4 5 6 7 8 9 * 0 #

Aantal reviews 21

Hoe zijn uw ervaringen met Het Eindhovens Dagblad?

Geef hier een cijfer

Sneller antwoord op uw vraag aan de Bezorgservice

Keuzemenu.info biedt hulp bij het bellen naar klantenservices. Bel naar een klantenservice aan de hand van het door ons uitgeschreven keuzemenu. Het uitgeschreven keuzemenu toont direct welke optie het beste past voor het antwoord op uw vraag.

Contact met de Klantenservice van een ander dagblad??

Ga hiervoor naar onze dagblad-overzichtspagina. U vindt hier snel het telefoonnummer met daarbij (indien toegepast) het telefonisch keuzemenu.

Reviews

Hoe zijn uw ervaringen met Het Eindhovens Dagblad klantenservice? Laat hier een review achter

Keuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu
Gemiddelde beoordeling:  
 21 reviews
 by HATEKA

ik ben het met hr jan lamers helemaal eens! ik vind het schandalig dat ik als bijna 90 jarige aktie
moet ondernemen!

 by Jan

Veel te vaak géén krant

 by Bas Groenendaal

0,00waardeloos meer dan 50 jr; maar niet lang meer.

 by Henderikx

Krijg meer niet als wel de krant .Ben het zat !! Op gezegd . 1 ster is al teveel!!

 by W.Visser

Nu 5 keer geen krant op zaterdag ontvangen! Je kunt met een bon zelf je krant gaan halen dus nu ik hieraan gewend ben om hem zelf te halen heb ik mijn abonnement opgezegd. Het is verreweg schandalig

 by Hannie

Krijg regelmatig verkeerde krant ben het zo beu

 by thea schrama

als ik bel wil ik wel eens een medewerker spreken, betaal voor een dure krant die er maar halve tijd is, een ster is al teveel

 by E c

Iedere zaterdag is het raak!!!!!
4de zaterdag op n rij geen krant
Hoezo abonnee ??????
Zelf halen bij de supermarkt!!!!!!! Schande.

 by Ronald Rueb

Ik kan geen enkele ster uitdelen , maar moet toch één ster vergeven om de klacht geaccepteerd te krijgen !

Bezorging van ED en NRC op zaterdag is een drama. Ook is het meestal niet mogelijk ergens nog een krant te kopen k. Iedereen rent kennelijk al naar n

 by MONIQUE

KAN VIA HET KEUZENMENU GEEN MEDEWERKER AAN DE LIJN KRIJGEN OM UIT TE LEGGEN DAT DE KRANT REGELMATIG TE LAAT WORDT BEZORGD. LEES DE KRANT DAN LIEVER OP MIJN WERK DAN DE VOLGENDE DAG THUIS.
MOET IK ELKE DAG EEN KLACHT INDIENNEN?

 by smeets

Geen ster. We ontvangen nu al maanden geen zaterdagkrant. Wel een bon zodat we elke za een krant in de winkel moeten halen. Al diverse malen gebeld. We kunnen online de krant lezen maar daar hebben we niet voor betaald! Echt schandalig!!! Wij hebben ons abonnement opgezegd.

 by W scheffers

Ik heb al twee dagen geen krant ontvangen en wel op zaterdag 20-11-2021 en oo maandag 22-11-2021 eat zijn dit voor slechte service als het zo verder gaat stop ik ben een abonnement op het Eindhovens dagblad

 by C van Duijnhoven

Bij deze wil graag kenbaar maken dat de afhandeling van bezorg klachten door middels keuze menu
een flop is voor abonnee,s een zoet houdertje zorg dat iemand de telefoon opneemt en probeert het op telossen daarom geen waardering & beoordeling

 by E.T.Hendriks-Gaken

Hopeloze bezorging. Overweeg om abonnement op te zeggen

 by w. smeulders

Weer geen krant op zaterdag! We betalen er wel voor. Schande! Toch maar abonneren op ander dagblad. Een ster is nog te veel

 by JP van Gerwen

We hebben vandaag wederom geen krant gekregen! Is dit jaar al vele malen gebeurt! Als je jullie belt word de verbinding verbroken! Wel word iedere 3 mand het volledige bedrag van de rekening gehaald ! Slechte service dit jaar! Abonnees zijn blijkbaar niet belangrijk meer bij jullie

 by Ivonne

Ik ontvang normaal op zaterdagochtend het ED, vanochtend echter niet. Ik heb gebeld en kreeg via email een tegoedbon toegestuurd om zelf (!) alsnog de krant in de winkel te halen. Het bleek echter dat je die tegoedbon moest printen en meenemen. Dat wordt dus moeilijk als je geen printer hebt. Ook vreemd dat de buren wel de krant kregen en ik niet. Geen krant dus vandaag!!

 by Baijens A

Waardeloze bezorging van krant in de maand augustus.
Nog even en wij zeggen ons abonnement op. Ook in vakantietijd moet de bezorging goed geregeld zijn .Daar betalen we voor.

 by Jan van der Kruis

Waardeloos .Ik heb nu voor de 4de dag op een rij geen krant.4 keer ingesproken op dit nummer.Geenteactie en geen krant!
Als je abonnees kwijt wilt raken moet je het zo doen

 by de groot

naar meer malen bellen naar u wordt probleem niet opgelost.de bezorgster die u in dienst heeft loopt elke morgen dwars door de tuin heen waar we niet van gediend zijn.als dat niet opgelost wordt zet ik het op facebook.heb er camera beelden van .jullie verdienen geen ster .

 by Jan Lamers

Bezorging van de krant is waardeloos, veel voorkomend is dat we geen krant ontvangen. We betalen voor bezorging en niet voor digitaal lezen. Eerder 0 sterren als 1 ster.

Welke ervaringen heeft u met Het Eindhovens Dagblad klantenservice?

warning Let op! U bezoekt momenteel de website keuzemenu.info. Uw mening komt dan ook niet terecht bij Het Eindhovens Dagblad zelf. Hiervoor dient u rechtstreeks contact met Het Eindhovens Dagblad op te nemen.

  • Mijn reactie wordt geplaatst op deze website (keuzemenu.info)
  • Laat hier niet uw persoonlijke gegevens zoals, telefoonnummer, adres of emailadres achter
  • Mijn reactie wordt niet doorgestuurd naar Het Eindhovens Dagblad klantenservice en wordt ook niet gelezen door Het Eindhovens Dagblad
Verstuur je mening
1
2
3
4
5
Verstuur
     
Annuleer

Ik heb het begrepen en wil graag een reactie plaatsen.

Over keuzemenu.info
Keuzemenu.info is de website waar bezoekers het telefonische keuzemenu van tele- fonische helpdesks kunnen opzoeken. Een klantenservice bellen is niet altijd even prettig. Keuzemenu.info maakt het een stuk makkelijker. Door aan de hand van onze uitgeschreven telefonische keuze- menu’s naar een klantenservice te bellen, wordt u sneller met de juiste persoon doorverbonden.

Auteursrecht
De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Alle teksten en de wijze waarop deze worden getoond, vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom. De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Noch mag enige inhoud worden herplaatst op een andere website. ( Zie ook onder Disclaimer )