Aantal reviews 18

Hoe zijn uw ervaringen met BN De Stem Bezorgservice?

Geef hier een cijfer

Bezorgklachten van BN De Stem

Wilt u telefonisch een klacht doorgeven omtrent de bezorging van uw Krant? Hiervoor is een speciaal bezorgservice nummer. Op deze pagina vindt u het juiste BN De Stem Bezorgservice Telefoonnummer. Om het bellen met de Klantenservice makkelijker te maken hebben wij het keuzemenu helemaal uitgeschreven. Zo weet u van tevoren welke optie het beste past bij het antwoord op uw vraag.

icon-tel-clock Telefonische openingstijden
  • Maandag

    08.00 - 19.00 uur

  • Dinsdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Woensdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Donderdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Vrijdag

    08.00 - 19.00 uur

  • Zaterdag

    08.00 - 13.00 uur

Waarom BN De Stem Bezorgservice bellen

  1. Direct antwoord op al uw vragen
  2. Telefonisch regelt u al uw zaken het snelst
  3. Doorgaans worden problemen aan de telefoon sneller opgelost
  4. Als u persoonlijk contact prefereert
  5. Voor al uw vragen waar u meteen een antwoord op wilt
  6. In geval van dringende zaken

Contactdetails

  1. BN De Stem Bezorgservice telefoonnummer

    088-0561520 (uw gebruikelijke belkosten)
  2. www.bndestem.nl

Het telefonisch keuzemenu

" Welkom bij de bezorgservice van BN De Stem. Onze excuses dat de bezorging van uw krant momenteel niet naar wens verloopt."

  • Toets 1

    Is uw krant niet bezorgd of het u de verkeerde krant ontvangen

    • 1

      Gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      Gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      Gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 2

    Is uw krant beschadigd of incompleet

    • 1

      Gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      Gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      Gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 3

    Is uw krant te laat bezorgd

    • 1

      Gaat uw klacht over vandaag

    • 2

      Gaat uw klacht over gisteren

    • 3

      Gaat uw klacht over een andere datum

  • Toets 9

    Wilt u meer uitleg over de klachtkeuzes in dit keuzemenu

    "Wij vragen u door middel van de cijfertoetsen op uw telefoon aan te geven wat voor type klacht u heeft. Op basis van uw keuze wordt u klacht geregistreerd en bekeken welke oplossing wij u kunnen bieden. Indien u op de reguliere bezorgtijd nog geen krant of de verkeerde krant heeft gehad kies dan nu een 1. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze beschadigd of incompleet was kies dan nu een 2. Indien u wel een krant heeft gehad, maar deze niet op tijd is bezorg kies nu een 3."

Hoe het werkt?

Gebruik de toetsen van uw telefoon…
1 2 3 4 5 6 7 8 9 * 0 #

Aantal reviews 18

Hoe zijn uw ervaringen met BN De Stem Bezorgservice?

Geef hier een cijfer

Meer Contact

Heeft u een andere vraag? Bijvoorbeeld over uw abonnement of betaling? Hiervoor dient u te bellen met het reguliere telefoonnummer.

Bezoek de contactpagina op de website van BN De Stem voor meer klantenservice contactmogelijkheden

Contact opnemen met de klantendienst van een ander dagblad?

Ga hiervoor naar onze dagblad-overzichtspagina. U vindt hier snel het telefoonnummer met daarbij (indien toegepast) het telefonisch keuzemenu.

Reviews

Hoe zijn uw ervaringen met BN De Stem Bezorgservice klantenservice? Laat hier een review achter

Keuzemenu.info - Klantenservice telefoonnummers met keuzemenu
Gemiddelde beoordeling:  
 18 reviews
 by Van hattum

Waardeloze service van BN De Stem. Al dagenlang geen krant. Een voucher voor de zaterdagkrant af te gaan halen. Alleen is die om 10uur al weg want de hele gemeente heeft zoals gewoonlijk weer geen krant ontvangen. Abonnement opzeggen is enige dat wellicht helpt. Dus: weg met BN De Stem en een tip aan eenieder: sluit geen abonnement af want bezorgen doen ze toch niet!

 by AA

De laatste week in maart geen krant gehad en nu 1_en 2 april weer geen krant vind ik niet normaal want goedkoop is de stem niet

 by A.Verstraten

4 dagen op rij al geen krant. Kijg als antwoord op mijn vragen, dat kan niet, gaan we iets aan doen, maar er gebeurt niks

 by J

Heb al 3 dagen 21, 22, en 23 maart geen bndestem ontvangen, elke keer sorry, maar daar heb ik geen krant mee. Doe er wat aan aub

 by Adriaan

Geen reactie bij klachten

 by joep

De laatste 2 maanden ergernis volop. Geen krant, een verkeerde krant en dit meerdere malen. Op 4 en 5 februari zelfs helemaal geen krant. Ik begin hier stevig van te balen en eis korting. Bovendien geen mogelijkheid om een dergelijke klacht telefonisch te bespreken

 by Andre

Nieuwe bezorgeb van bn de stem in de haagse beemden deze is al die tijd al te laat door de weeks niet voor 6.30 en in het weekend niet voor 8.30 wat ik toch wel aan de late kant vind wil uw dit oplossen.

 by j graven

Klantenservice helemaal onder maat.
Je kunt niemand bellen of mailen . Alleen automatische antwoorden en daarna wordt het gesprek verbroken. Beste Stem laat je woord service weg. Krant bezorgen al weken hopeloos. Vandaag het toppunt helemaal geen kranten . ( BN de Stem en Telegraaf ). Het retourneren van geld is niet de oplossing. De kerst kranten worden mij onthouden.
Schaam je diep.

 by MJJ Bernaerts

Heel slecht. Feitelijk heb ik een contract met BNdeStem waarbij BNdeStem levert en ik betaal. Dat contract wordt niet gerespecteerd. Ik ontvang per maand een groot aantal dagen geen krant

 by Theo Maes

Wij zijn al meer dan 60 jaar abonnee,van de Stem,het is in die periode nog nooit gebeurd,dat we 3 dagen achtereen geen krant hadden ,voorheen werd dan de krant nabezorgd maar nu niets Nada,schande

 by Hurkens

Al maanden ontvang ik de krant op zaterdag pas laat in de ochtend. Klagen heeft geen enkele zin!!

 by Vaupell

Al weer geen krant op zaterdag.wel betalen?

 by Tine

Vaak geen krant,moet wel betalen hoe komt dat?

 by E.K.A.Floor

Vandaag zaterdag 16 oktober verkeerde krant ontvangen ben boos .

 by Heeren F

Almeer dan een week geen krant ontvangen.Telkens bellen maar volgens mij word er met de klachten niet veel gedaan.Beloften komen jullie ook niet na zoals iets op de mail sturen maar er komt niets aan.Zeer slechte service.

 by 4

Te vaak geen krant op zaterdag

 by c.aarts

het is iedere morgen afwachten of de krant is bezorgd, het is net de loterij meestal een niet.
echt heel slecht!!!

 by Janssen

zeer slechte klantenservice van bn destem

zijn niet te bereiken per mail

slecht weer is een reden om niet te bezorgen?

slecht weer is dan ook een reden om niet te betalen?

Welke ervaringen heeft u met BN De Stem Bezorgservice klantenservice?

warning Let op! U bezoekt momenteel de website keuzemenu.info. Uw mening komt dan ook niet terecht bij BN De Stem Bezorgservice zelf. Hiervoor dient u rechtstreeks contact met BN De Stem Bezorgservice op te nemen.

  • Mijn reactie wordt geplaatst op deze website (keuzemenu.info)
  • Laat hier niet uw persoonlijke gegevens zoals, telefoonnummer, adres of emailadres achter
  • Mijn reactie wordt niet doorgestuurd naar BN De Stem Bezorgservice klantenservice en wordt ook niet gelezen door BN De Stem Bezorgservice
Verstuur je mening
1
2
3
4
5
Verstuur
     
Annuleer

Ik heb het begrepen en wil graag een reactie plaatsen.

Over keuzemenu.info
Keuzemenu.info is de website waar bezoekers het telefonische keuzemenu van tele- fonische helpdesks kunnen opzoeken. Een klantenservice bellen is niet altijd even prettig. Keuzemenu.info maakt het een stuk makkelijker. Door aan de hand van onze uitgeschreven telefonische keuze- menu’s naar een klantenservice te bellen, wordt u sneller met de juiste persoon doorverbonden.

Auteursrecht
De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Alle teksten en de wijze waarop deze worden getoond, vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom. De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd. Noch mag enige inhoud worden herplaatst op een andere website. ( Zie ook onder Disclaimer )